"day after tomorrow" var en bättre katastroffilm.

Eftersom 24timmars blev inställt så gick jag och Louise på bio och såg 2012 istället.
Den var tråkig-seg-datorgjord-spännande-utdragen-långtråkig, i den ordningen. Tre timmar lång uttråkande film om jordens undergång. Satt och tittade på klockan en gång i kvarten och övrig tid satt jag och funderade på hur jag ville dö och, i fall jag står inför nått liknande som i filmen, vem jag skulle rädda före/tillsammans med, mig själv. Jag kom inte fram till något.
Sen blev filmen ganska spännande -Ska de hinna? Kommer de klara sig? RÄDDA BARNEN IAF! osv. Jag känner mig själv tillräckligt bra för att veta att om jag tyckt om filmen, så hade jag hoppat och viskat och fått panik. Det fick jag inte! Louise satt däremot och svor och hoppade och ett tag såg det ut som hon skulle börja gråta, he-he-he!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0