"det håller mig vaken hela natten"

Igår när jag och Melinda var påväg hem från stan kom där på tre killar ~20 och började snacka om röntgen och skador. Jag och Melinda satt bokstavligen och flabbade åt dem hela vägen hem.

Kille 1: Har ni gjort magnetröntgen någon gång? Det är väl sån när man åker igenom en tunnel?

Kille 2: Ja, tar inte det sjukt lång tid? Typ en timme!!

Kille 1: Ja! typ 20-10 minuter.

Kille 2: Jag gjorde det när jag skadade handen.

Kille 3: Vaddå, magnetröntgen?

Kille 2: Ja, jag låg på en sån säng, sen la de min hand på en typ platta.

Kille 3: Men det är vanlig röntgen!

Kille 2: Nej, det var typ magnetröntgen.

Kille 3: NEJ KB! DET HAR DU DRÖMT!

Då kunde vi inte hålla oss mer och de såg att vi skrattade åt dem. Sen fortsatte de:


Kille 2: Hur nära var det att du blev förlamad när du skadade nacken?

Kille 3: Asså, det var typ 50/50.

Den andre sa något som jag inte kommer ihåg.

Kille 3: ... men sånt får man ta ganska lätt.

Kille 1: Men blir du inte helt skakis och rädd ibland när du tänker på det? För jag blir det ibland efter min moppeolycka och då fick jag ändå bara lite skrapsår......

Jag tyckte så synd om honom då! & just då skulle jag och M hoppa av bussen. Ändå roande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0