mitt 2009

 

Druckit alkohol? - Det har jag
Rökt? - never!

Rökt vattenpipa? - no
Fått ett sugmärke? - nej
Gjort ett sugmärke? - nej, hatar sugmärken!
Har haft oskyddat sex? nej
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - jee
Gjort något dumt? - he-he-he, det är det enda jag gör!
Gjort något som du ångrar? - jag ångrar inget
Strulat med ditt ex? - nej
Sagt nej till sex? - ja
Fixat dig i timmar? - no
Gråtit inför mer än 10 personer? - ja, jag gråter när jag blir arg
Smygit ut? - det är bara för mesar!
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - nje, inte direkt 
Sovit brevid någon av samma kön? - jao
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Lekt med någons känslor? - nej

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som hellst för den? - nej, möjligtvis mina fina vänner!

Gråtit dig till sömns? -  nej
Gråtit framför någon du älskar? - tekniskt sätt ja, fast det är ju mina vänner?
Har haft sex ute i skogen? - hatar skogen
Kysst en tjej? - inte detta året... tror jag.
Vaknat av att du gråter? - nej
Skrikit ord som hora och slampa till någon - nej
Slagit någon på skoj? - ja
Blivit slagen på skoj? - ja
Lärt känna över 10 stycken nya människor - japp
Gått bakom ryggen på någon? - jag smyger bakom alla
Varit på sol semester? - yes, Gran Alicant in my (L)

Badat i havet? - för det har jag!

Har haft snöbollskrig? - Jag, Louise och vårt fort!

Sett en hel fotbollsmatch? - Det har jag
Inte sovit på en hel natt? - nej
Varit på sjukhuset? - flera gånger
Sovit i över 12 timmar? -  nej
Sett en film mer än 10 ggr? -  jo, men ja!
Tagit någon på röven? -  yeeeeeeeeeeee
Lärt känna någon via internet? - nej
Velat dö? - nej
Fått ett IG? - nej
Åkt buss i över 10 timmar - nej, inte i år.
Varit ute en hel natt -  nej
Blivit tagen av polisen -  nej
Skällt ut en lärare - Monica hade det inte lätt
Svikit en vän - nej


och så de låtar som mest skriker 2009:

Drops of jupiter

The hardest part

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0