första advent

New header, jag vet inte riktigt. Duger för tillfället, eller?
Anyway, heldagsjobb i trellehulla, lunch på S&B (sååååå fruktansvärt gott!) och sen lite jul/julklapps-shopping med Tildavilda! Bortsätt från att 6h i en simhall gör en halft snurrig i huvudet, så har det varit en mysig dag. Jag blev till och med nästan klar med alla min klappar! Mamma, min bror och Louise har nu joinat Melinda på listan De-jag-har-fixat-julklappar-till! & DET ÄR FORTFARANDE BARA NOVEMBER! I'M AWESOME!

Men jag har inte bara slösat mängder med pengar på mina nära och kära idag. Jag hittade en sådär supersnygg, enaxlad klänning på MQ till mig själv med. Yeah, julklappar till migsjälv är de bästa! Nu ska jag hoppa i duschen. See you soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0