idol är som klippt och skuret för... just det, mig!

Vad tycker du om idol? Jag har skapat en vana av att inte tycka om det förrän det är kanske 5-6 deltagare kvar. Då är det ju inga nästan-stjärnor och sånt trams. Bara halvrena artister med olika sångstilar, hehe. Mariette är min favorit. Hon sjunger grymt bra och är apcool. Precis som mig, hehe. Kanske den sista delen bara? Näääjdå. Jag sjunger också som en gud!...........
Men jag är inte alls det unik. Jag tror faktiskt på en final mellan Erik och Tove. Vilket är synd, för en mellan Calle och Mariette hade varit grymt ball! Så originell är jag^^
Nu ska ni veta att jag ska hoppa dirr i bingen. Imorgon har jag jobb mellan 9.30 och ca 15. Snabbt som attan hem och sen iväg på match i Bjärred. Så imorgon kväll är jag nog.... handlingsförlamad, deckad i min säng! En mer spännande lördag är svårt att få till. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0