jobb och bio, det låter som en lördag á la Helena

Det börjar bli dax för en ny header, tycker ni inte? Eller en hel omvändningsrenovering (är det ett ord? Ett långt ord iaf!) här inne. Jag tror nästan det. Julie var villig att hjälpa mig även denna gången, men jag ska nog försöka fixa den själv. I alla fall försöka. Hur svårt kan det vara liksom? Hehehe. Det suger dock att Mac inte har något rit-program. Det hade underlättat en hel del! Så det är bara att återuppliva en gammal kärlek och hoppas på att min HP inte hatar mig allt för mycket! (MY GOD, DET ÄR EN DATOR! DEN KAN INTE HATA, eller kan den det? Nej! det kan den inte!)
Idag ska jag jobba 4 timmar på simskolan, sen ska jag försvinna ännu en gång i biomörkret med NEW MOON med Monna. Sen tror jag Erika, Sandra och Sandras kille Tim också skulle med. Hihi, det blir skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0