just det...

... New moon igår var minst lika bra, om inte liiite bättre, igår. Eftersom jag inte behövde sitta och vara meganervös och pirrig över vad som skulle hända (jag visste ju redan) så kunde jag slappna av en hel del. Jag och Erika satt istället och hittade mängder med roliga detaljer i filmen och skrattade åt andra biobesökare som skrattade roligt. Dessutom var Fredrik, Monnas kille, och Tim, Sandras kille, himla trevliga. Så trots att jag skulle upp halv sju imorse så var det värt att vara uppe lite längre igår. + att jag fick se när Robin Söderling blev utslagen ur masters-turneringen! Alltid något. Dock mindre kul när jag skulle upp imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0