Så ni vet liksom ;)


Jag hittade denna hos Sophia

Du är kär nu - No
Du har sårat nån så de börjat gråt - Japp
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Nje
Du har kysst någon - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - 
Du har haft ett förhållande som varade över två år - 
ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Det tror jag
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Japp (som godislöfte, funkar aldrig!)
Jag har smygit ut utan lov - Nej,  
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja, typ
jag har en hemlighet som ingen vet - nej, tror jag inte, eller jo, förresten! 
Jag har fuskat i ett spel - jag är fuskarnas fuskare 
Jag har struntat i ett prov - Nej

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nje, 
Jag kan inte svälja piller - Kan jag visst
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - Inte ens nära
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Nej, det finns alltid någon som väcker mig =(. 
Jag har vaknat gråtande - Nej, men med näsblod. 
jag har somnat gråtande - Nej.

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Har aldrig varit på en 
Jag har sett någon dö - No
Någon nära till mig har försaökt begå självmord - Tror inte det. Inte medans de varit nära till mig. 
Någon nära till mig har begått självmord - Nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Nej,
Jag har sett en fallande stjärna - Yes i have
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Yes i have 
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Varje gång på sm/sumsim med <3Emelie 
Har sparkat en kille mellan benen - "Han gick in i min fot ;O"
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej, jag vill!
Har lekt sanning eller konsekvens - Japps
Druckit en hel liter mjölk på en timme- Usch nej 
Jag har medverkat i en teater - i skolan!
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - I do have 
Du har fångat en snöflinga med tungan - alltid innan jag började hata snö!
Jag har suttit på ett tak hela natten? - Nej
har du aprilat någon gång?  - Varje april!
Jag har åkt taxi - Yes
Jag har ätit sushi - Jag vill testa. 
Jag har åkt snowboard - nej, usch! Hatar snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0