all the time in the world

Kvällen (=efter jobb) spenderade jag i biomörkret i en av SFs salonger, skönt! Allt för min syster (my sister's keeper) såg jag. Väldigt fin och väääldigt sorglig. Till och med osentimentala jag fällde en och en annan tår (jag har perioder; de senaste sisådär 7 månaderna har jag knappt bölat alls, medans månaden innan det grät jag konstant...). I alla fall, väldigt fin och välgjord. 
Jobb gick fint, btw. Blir alltid så rastlös inför sista gruppen vi har. Är nästan förvånad över hur duktiga och hur mycket de förbättras varje gång när jag tramsar så... Kanske Mickes och Tildas förtjänst? Njeee, min med, hehe. Nu ska jag sova! Photo from WildFox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0