bad week!

Vet ni vad som slog mig för en stund sedan? 
(Hehe, nu blev det sådär pinsamt tyst i mitt huvud, precis som när jag spelar in meddelanden på telefonsvarare, när jag ställer en fråga och förväntar mig svar. Tills jag, som nu, kommer på att det inte finns någon jag verkligen pratar med och trots att jag är själv och det är ingen som ser mig, så blir jag så otroligt generad). 
I alla fall, om allting gått som planerat denna veckan. Om inte (framförallt) sjukdomar kommit emellan, så hade jag varit på väg till Spanien typ, nu! Gaaah, sjukdomar är verkligen inget kul =(
 
 
Så fina vi är! Bilderna är från vår vistelse på gran vista i somras! 
Har jag nämnt hur mycket jag älskar det stället?

Kommentarer
Postat av: Emma

Nää, vad synd!! Är du sjuk?

2009-10-26 @ 12:19:26
Postat av: alltidhelena

Nej, inte längre. Jag har varit i veckan och Louise har knappt kunnat prata de senaste dagarna pga förkylning. =)

2009-10-26 @ 13:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0