Bilderna funkar inte =(

Hej och godmorgon klockan 16.00! Hela morgonen har jag spenderat med läsning av världens tråkigaste bok! Hatar den och har 150 sidor kvar tills på måndag. Gissa vad jag ska göra ikväll?!
Annars har jag ett problem! Jag tar bilder med min mobil eftersom jag har slarvat bort sladden till min kamera (och macen har inget hål till minneskortet). Fine tänker ni, men problemet är att bilderna från mobilen inte går att ladda upp här längre. Så de bilder som jag kommer att lägga upp (som jag själv tagit) kommer att tas med web-kameran, tyvärr. För min mobil har faktiskt 8.1 megapixel, hihi!

Nu ska snart min fjärde och (förhoppnisvis) min sista blekning på väääldigt länge ur håret. Sen ska jag fixa till mig för ikväll kommer lite släkt hit. Varför vet jag inte riktigt, hehe. I'll be in touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0