Bloggare

Allting handlar om årets blogg, överallt. Jag får nästan ångest över min egen blogg, hehe. Nej, usch. Iaf, så såg jag i alla fall några av videosen som de gjort med alla nominerade på tv400 (Lisaplace, Blondinbella och Kissie, sen ville jag också vara med och var tvungen till att lägga ner det). Det jag vill komma fram till är att jag inte tycker lika illa om Kissie längre. Att hon medvetet provocerar och är kaxig med Kissie som ett alter-ego gjorde henne... Ball! & rolig och smart. Go KISSIE. 
Och en sak till? Påminner inte BlondinBella om Eva i Eva&Adam? Hon pratar i alla fall nästan precis likadant!! Foki blev årets blogg, (om nu någon lyckats undgå det) hehe =) Nu ska jag se ROBINS på Svt-Play! HOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0