Elakheter imponerar inte va?

Okej, jag mår bättre igen. Var på sånt jävla rövhumör. Jag förstår inte varför folk blir elaka och taskiga runt människor (som de ändå förnekar) att de tycker om... Det blir ju bara mer uppenbart att de just tycker om den då!? Jag blir så arg då. Jag hoppas verkligen inte att folk uppskattar bitchighet och elakheter (som enbart kommer fram för att man själv ska framstå som bättre). Usch. Jag blir så arg då... & då har jag helt plötsligt megaPMS. Då blir jag bara ännu mer lack. För (hur barnsligt och mesigt detta än låter) så finns det faktiskt kvinnor som har stora PMSproblem. 
Jag tycker faktiskt att man borde kunna vara sig själv även när det finns någon man tycker om i närheten. Det borde väl imponera mer än att försöka framföra sig själv som bättre än alla andra? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0