hard work-work

7 timmar jobb idag & jag är död! Att jobba instängd i en simhall, med jag-vet-inte-hur-många barn som alla är precis motsatsen till varandra är en utmaning varje gång må jag säga. Men det är kul & de två och en halv timmes extra jag hade idag var jag glad att jag fick! D-grupparna är så söta och roliga och så typiska 10-11-åriga det bara går att vara. Speciellt idag, hehe.
 
Detta är dock ingen av mina små söta simmare, utan min käre vän H under lagkapper på julavslutningen förra julen =)
Detta är dock ingen av varken mina simskole barn eller nån av D-grupparna jag hade idag. Men det är från vanningen och om man har riktigt-övernaturligt-bra syn så ska man nog kunna hitta mig i bakgrunden, hehe =)
(Bilden är från VNSK och är tagen under julavslutningen förra julen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0