hårmodell

(Fler bilder kommer kanske, på fler och förmodligen på Facebook!)

Yes, från fesigt brunt till röd med rosa slingor och tillsist en pannlugg till det. 
Jo, under dessa två dagar har en otroligt duktig frisör från Holland vid namn Dennis klippt och färgat och klippt lite till och stylat och klipp ännu mer (på scen, inför 120 andra frisörer). Jag har också varit iväg och fått lånat kläder (Klänning & jacka med smycken för 1800!!!!!!!!!!kr). Blivit makead och ännu mer stylad. Långa dagar med Mc-mat, men så kul allt varit. Helt klart att jag gör om detta... Om jag får chansen =)

Kommentarer
Postat av: .

När kommer inlägget om mig? :O

2009-10-07 @ 23:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0