IKEA, HANSA och sen hem.

Jag ber väldigt mycket om ursäkt för denna helkassa uppdateringen! Min ursäkt är enkel; The big bang theory!!!! Så fort jag inte är inne på It's Leraning och desperat letar efter mail från min matte-lärare om mitt provresultat eller jag är inne på Facebook och läser meddelanden ang. jobb, så sitter jag inne på WatchXonline och garvar åt de stackars små fysikerna. Det är så fruktansvärt roligt!
Jag var på IKEA idag ju. Det nya stora på svågertorp. VÄLDIGT KUL!!!!! Innan vi åkte hem sen var vi en runda in om stan och jag fick med mig lite nya kläder hem med. Hihi, Helena loves to shop! =)
Jobb sen innebandy och där är hela min dag.
NU: ÄNNU MER BIG-BANG THEORY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0