Så ni kan lära känna mig aningen bättre!

Lovar du att vara ärlig? Ja


Du heter: Helena Björkman

Smeknamn: Helenis är det mest använda. Helena är ett svårt namn att ha smeknamn på.

Låt som när du är ledsen sörjer till? The hardest part.

Vad tror folk om dig? En hel del skulle jag tro. Men mest att jag är lite överallt och ingenstans.

Stämmer det? Nje, hehe, kanske ibland. 


Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår innan, när det var blont och enligt statestik är mina ögon rätt fina. Hehehe.


Vad säger du för att imponera på någon? Hehehehe, det är just när jag öppnar käften som imponeringsmöjligheterna försvinner.


Hur imponerar man på dig? Man gör något jävligt coolt och man är rolig!


Brukar du skratta för dig själv? Japp, hihi. Varje gång jag skriver ”Hehe” eller ”haha”. Så nu vet
ni det!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ”Okej, det låter fint. Jag kommer in med den sen kanske! =)”

Var bor du? Little sweet Velling


Trivs du där: Det är okej nu, men så fort jag kan lämnar jag.


Äger du några Converse: Jadå. Ett par rosa som är gamla som gatan och ett par vita fejk.

Brukar du bli för full: Nej


Är du allergisk i mot något: Tyvärr mot väldigt många små-saker.

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: Vääääldigt olika, men oftast ”Javoll” eller ”Helena”/”Hej de e Helena”. Sen kan jag vara irriterad och svara med ”Vad” eller ”Vad vill du?!”

Antal timmar sömn inatt: 9h.

Sov du ensam: Japp

Brukar du komma i tid: Oftast inte nej. Alltid liiiite sen (om jag inte är överdrivet tidig)

När mår du bra: När det är sommar och inga regler att följa.


När blev du fotad senast: Igår, hehhehehe!


Hur känner du dig nu: Hungring 


Vanligaste färg på dina kläder: skulle gissa på svart

Vad tycker du om fötter: De går väl (höhöhöhöhöhö)

Vad saknar du: en gammal tränare & varma sommarkvällar!


Hade du en bra kväll igår: Ja, den var helt okej =)

Favoritdryck på morgonen: Oboy! 


Rakar du benen: Japp!

När brukar du oftast gå och lägga dig: oftast är vardagar va? Då blir det 22-23.


Är du blyg? Inte alls faktiskt

Sysslar du med någon idrott: Jag spelar innebandy och, trots att jag lutade i våras, så räknar jag mig som simmare fortfarande.

Vill du hellre ha mail än brev: Brev är rätt kul!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej


Har du spytt offentligt: Nej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle klätt ut mig till tjej. (EN dag är för lite för vad jag egentligen vill göra, hehehe)

Är du nöjd med ditt liv: Lite stressigt och jag är lite för ung, men annars har det sina ljusa punkter.

Är du bortskämd: Lite, ibland. Annars inte. Jag får ju jobba för min pengar!


Vad gör du i morgon: Förhoppningsvis spelar jag match i Svedala.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? VÄLDIGT olika. Är det en vecka kort efter lön så kan jag spendera rätt mycket på olika saker, sen finns det veckor som inte bjuder på lika mycket.

Vad längtar du till? New York och sommar.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har rätt bra vänner!

Vad använder du för shampoo? Keune för färgat hår som jag fick efter hårmodellandet.

Vad är det finaste du fått? Finns mycket, det senaste är New York!!! Som jag längtar!


Hur gammal är du: 16

Tycker du om någon just nu: Jag tycker om mina vänner!


Om fem månader: Om ganska exakt 5 månader är jag påväg till NYC!

Du samlar på: Inget faktiskt.


Gröna eller röda äppeln: the green ones


Vem ringer du när du är arg/ledsen: Melinda eller Louise!


Gillar du golf: Nej! Och jag är fruktansvärt kass på det också

Vilken tid gick du upp idag: 11.00


Har du strumpor på dig nu: No

Är det okej att gråta: Det är väldigt okej


När grät du senast: Igår, hehe.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta hemmifrån 


Bär du glasögon eller linser: Nej, varken eller!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Det är viktigt att trivas i det man har på sig!

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Ett tag efter jag vaknat.

Vill du gifta dig: Nej, det tror jag inte.

Vill du ha barn: Tre små söta!

Solar du ofta: hehehehe… 


Är du bra på att laga mat: Nej, inte speciellt!

Hur vig är du: Smidigheten själv ^

Är du musikalisk? Jag är ganska så tondöv, men jag sjunger ändå!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller en klunk cocacola!

Tror du på ett liv efter döden: vet inte.

Tycker du om sushi: Har aldrig testat

Bor dina föräldrar tillsammans: Jopps.

Har du tandläkarskräck: Nej, men jag går inte dit själv!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nje, jag kan inte det. Jag måste alltid gråta klart innan jag kan fokosera på att sova, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0