what i'm looking for

På nått sätt så funkar min värld mycket bättre när jag mår kasst! Precis som någon försöker bevisa att det finns toppar i alla nederlag. 
Uee, jag hatar sånt happy-trams. När jag mår dåligt vill jag bara ligga och tycka synd om mig själv och äta glass tills det känns bättre. Men med funktionen på min värld så finns det alltid något som gör att allt känns lite bättre och då kan jag ju inte ligga och svälla under täcket! Som nu till exempel;
Om vi bortser från allt psykiskt, så är jag förkyld och tjock i halsen och har en väldigt betungande huvudverk och vill bara försvinna. Då berättar Louise att resan till New York är bokad, mamma kommer med de goda newsen att de visst då kommer åka till GBG i november och jag får en helg helt själv. Uppe på detta, så om jag nu ska till skolan imorgon, så kör Pelle oss. Blä blä blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0