one year

Min blogg fyller snart ett år. Himmel vad tiden flugit iväg. Känns inte riktigt som det var ett HELT år sedan jag var brunett och följde gossip girl. Men jo, arkivet visar tydligt för mig! Det har ändå varit ett händelserikt år (sen den 19/9 09). Innebandy säsongen, ettan, New York, en himla massa jobb, nya vänner, Italien, studenter, ROSA hår, massvis med bio och jensen luncher!, Spanien, PARAMORE, cameback... Det har minst sagt varit spännande. För att inte tala om allt konstigt jag klätt mig i.... my god!
.....Innebandy, here i come!

Kommentarer
Postat av: Jag!!

Blir det tårta då???

2010-09-03 @ 10:43:23
Postat av: Anonym

Klart det blir tårta! ;D

2010-09-03 @ 11:19:25
URL: http://alltidhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0