bad hair-year?

Naturligt är bäst? Sommar, värme & inte ett spår av varken hårfärg, toning eller spray!
När skolan började färgade jag det väldigt mörkbrunt...
... som sedan blev rött med rosa skiftningar & lugg när jag var med som hårmodell. Luggen var inget kul men färgen var häftig. Dock var det en väldigt lätt toning, så jag blödde rosa vatten från huvudet var gång jag duschade eller jobbade.
När toningen gick ut var där ju alla möjliga färger och att jag började bleka det själv hemma... haha. Orange/rosa är inget någon borde satsa på!
GULT ÄR FULT!
Så... ganska nära utgångsläget.
Vad vill jag ha sagt? 4 färgningar & 5 blekningar på mindre än ett halvår är inget bra!
Mr Balsam & Miss Inpackning är mina bästa vänner!
(Yes, ett helt inlägg om mitt hår! Givande!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0