På onsdag blir det njurarna!

Har spanska nu. Inget vidare kul alls. Ska inte säga att det går ändå, för det gör det knappt. Nils övergav mig så ingen som jag kan dela med mig av mina briljanta tankar till och Björn är.... Björn. Nog om det.

DISSEKERADE EN LUNGA INNAN. DET HJÄLPER IOFS MIG ATT TA MIG IGENOM RESTEN AV DAGEN. CRAZY, ÄR FORTFARANDE VARM INOMBORDS. Vilken njutning det var att hålla och cutta i lungan. Blev varm på insidan som aldrig förr. När skalpellen delade på lungan och jag kände i fingrarna hur senorna och vävnaden släppte. Och när jag fick stoppa in fingrarna i luftvägarna och känna brosket... OMG! Fick till och med stoppa ner ett sugrör i en av luftvägarna och blåsa upp lungan. Så vacker när den utvecklades, nästan som en blomma. Jag som trodde jag hade glömt hur bra det kändes sen ko-ögat i nian. Så fel jag hade!

Kommentarer
Postat av: f

jadu, ibland är nog inte allting bra med dej min kvinna :/

2010-05-10 @ 14:09:48
URL: http://frippzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0